srijeda, 24. oktobar 2012.

Đukanović Novom magazinu: Otvorio sam vrata povratka na državnu funkciju

milo djukanovic dzaira 2012 01 06 5 300x168 Đukanović Novom magazinu: Otvorio sam vrata povratka na državnu funkcijuBEOGRAD – Predsednik Demokratske partije socijalista Milo Đukanović nagovijestio je mogućnost povratka na neku od državnih funkcija rekavši da je angažmanom u predizbornoj kampanji „već otvorio vrata“ za to.


- Nemam potrebu išta da skrivam. Privatne planove saopštio sam krajem 2010. To je povlačenje iz vlasti sa željom da budem akter političkog života kroz stranačko angažovanje. Tokom ove dvije godine mnogo toga se promijenilo, zahvaljujući tome sam u ovoj kampanji bio više eksponiran nego što sam mislio i želio, što budi određena očekivanja. Sad se suočavamo sa tim očekivanjima i potrebno je da prvo u stranci odgovorimo šta je to čime ćemo najbolje odgovoriti biračkoj javnosti koja nam je dala zamašno poverenje”, kazao je Đukanović u intervjuu beogradskom Novom magazinu.


Na pitanje da li otvara vrata za povratak na politčki vrh Đukanović je odgovorio:


- Okolnost da sam ovako intenzivno ušao u kampanju jasno pokazuje da sam ta vrata već otvorio, a sad treba da vidimo kako ćemo pametno kroz njih proći i predstaviti se ljudima sa sastavom koji će biti u stanju da ispuni njihova očekivanja – rekao je Đukanović.


S.K.



Đukanović Novom magazinu: Otvorio sam vrata povratka na državnu funkciju

Нема коментара:

Постави коментар