srijeda, 24. oktobar 2012.

Lurdes Leon: Madonina kćerka vrijedna na turneji

LURDES 300x189 Za Madoninu kćerku Lurdes  Leon posao preko ljetnjeg raspusta djeluje mnogo glamuroznije nego za njene vršnjake. 


Ona je radila u garderobi svoje majke tokom ljetnje MDNA turneje.


- Svi moji prijatelji rade preko ljeta, pa sam i ja poželjela da nešto radim -  napisala je u svom blogu Madonina kćerka. Stekla sam mnogo iskustva, ali sam se i dobro zabavila.


- SreÄ‘ivala sam prljav veÅ¡ i fotografisala Å¡ta se dogaÄ‘alo iz scene. Moja najveća odgovornost bila je da, sa joÅ¡ nekim djevojkama, pomognem igračima da se presvuku. Za to smo imali oko 30 sekundi, a oni umiju da budu jako nervozni. Raditi svake večeri istu stvar je ludo, ali mi se svidjelo – kazala je Lurdes.


Djevojčica je napisala da je proputovala pola svijeta i navela da su Amsterdam, Kopenhagen i Turska njene omiljene destinacije i da joj se dopao taj osjećaj zajedništva, jer su svi kao jedna velika porodica.


- Ovo mi je do sada bio najbolji raspust – istakla je Lurdes.


M. V.



Lurdes Leon: Madonina kćerka vrijedna na turneji

Нема коментара:

Постави коментар